Wednesday, January 28, 2009

Pusler og rydder i varmen....











































































Prøver for tida å rydde/lage til ein puslekrok,
har ein annan arbeids krok men Mr. T jobber ein del
der for tida.
Fant meg eit fint vindu ein kveld eg var ute og gjekk, 
trur det passar perfekt inn i kroken min.
Viser meir når det blir heilt klart.....
Ellers kan eg love at eg smelter vekk for tida, 41 grader
i skyggen er litt vel varmt for meg og kanskje for dei fleste?
Heldigvis ikkje so varmt kvar dag, og  eg har kjøpt inn vifter
i bøtter og spann....
I hagen er det ein frosk som har flytta inn, samt masse små 
rumpetroll - i ei bøtte med vatn.........
Koselig å høre på om natta, hmm Mr. T har ein mikrofon - kanskje
eg prøver å fange desse lydane ?


1 comment:

Tove said...

Hei! Så utruleg kjekt å sjå oppdateringar på bloggen din! Har venta på det!!!! Ser at du kavar i Australiavarmen. Mange stadar i Noreg er det isande kaldt for tida, men her på Sunnmøre er det vårleg og godt. Ser du skriv at du er vestlandsjente, kan eg mistenkje sunnmøre, kanskje???
Kos deg vidare i sommaren din. Kosar meg og ser på alle sommarblomane dine.... Her ventar vi på snøklokkene!