Friday, July 17, 2009

Fioler, frukt og minner



















Herlig duft!















Mykje frukt er det på alle tre rundt omkring i strøket der
eg bur - bur tett på storbyen så det er godt å sjå at mange hus
har store hagar.















Mandariner, vil du være med på slang?

Gjekk på slang i oppveksten, helst meg og ei venninne 
som tusla rundt på mørke haustkveldar.
Åååh - me tulla og lo oss skakke på desse turane, veldig kjekke
minner har eg frå den tida :)

Ha ei riktig god helg,
klem B

2 comments:

Sol said...

Å så flott. tenk å plukke slike frukter rett fra treet, der skulle jeg ha vært. Fint at du vil være med på pay it forward. Send meg adressen din på solnor@hotmail.com, så skal det komme noe i posten i løpet av 365 dager. Sommerklem.....eller det er vel vinter der du bor;-}

Mira said...

Åy, trur eg blir med deg på slang eg.Kjekt å lese litt meir om deg,hørtes spennende ut! Kos deg videre og god helg.!