Saturday, August 22, 2009

Pittelitt fra hagen og vond rygg























Bondebønner, svart og kvitt - vakkert!























Primula, ein slags eittårig primula som
sovidt er begynt å blomstre!
























Nye blomster inne, so veldig avslappande å 
leke med farger og sånt - herlig :)
Onsdag går eg til behandling for ein rygg som
ikkje er heilt med, vanligvis ligg eg resten av den dagen.
Denne gongen låg eg heilt til idag - men no er eg på beina
og litt bedre.

"Pull yourself up by your own bootstraps"

Sånn blir det, og eg kjenner at eg blir sterkere, men eg henter og
styrke fra alle bloggere der ute, fordi at eg forstår at livet er ein prosess,
ikkje berre gå i hu og hast frå mål til mål -
men stoppe opp og beundre doggen i graset, den nye knoppen som spratt
der ute, bær som blir modne, og til og med lauvet som falt,
skjønne snodige barn som leker med stort og smått.

God klem frå meg :)

No comments: