Thursday, April 9, 2009

Klar for påskekos!



































































































Gjestane mine er reist heim att, nett i rett tid for å få  med seg
litt påske sol - ja dei fekk med seg meir enn tredve dagar med 
sol her og! Kjenner eg dei rett, so vert da nok øytur på desse 
spreke og livlige damene! 
Her er det no eit lite drag av haust i lufta, enkelte blad er raude
og asters, japanske anemoner samt stemors blomster er på plass.
Her kjem stemors blomstene i salg om hausten, det er for varmt om sommaren.
Det er nesten ikkje vinter her, og området vert rekna som sub-tropisk.
I fjor brukte eg jakken min kun ein einaste gong!
I pusle kroken står det nye og gamle prosjekt hulter til bulters!
Kjøkkenhandle som heng på stolen har eg fått hos mor mi, det er av tjukk lin
med motiv av australske dyr, fint : )

No comments: