Tuesday, April 21, 2009

Lime og lanterne



















































































I helga fekk eg feber og hoste, er såvidt på beina igjen -
og glad for det!
Fekk planta både løvemunn, stemor og fioler - kniper av blomstene
på de små stemor og fiol plantene - sånn at planten kjem raskare i vekst.
Av ei snill dame fekk eg ein pose med lime som ho hadde plukka i hagen sin,
kanskje blir det lime pai til neste helg?
Akkurat no bakar eg vaniljeknuter, står til heving!
Oppskrifta fant eg her
takkar og bukkar for den, kjempegode!

Skapet som står i bakgrunnen har eg fått av ein kamerat, han var på vei til 
søppelplassen med det - so tenkte han at han kunne stoppe hos meg - 
igjen var eg skikkelig heldig!
(ja, eg tenker på å male det - men kan ikkje bestemme meg -
i jula hadde eg eit maleprosjekt som gjekk rett vest - men satsar 
nok friskt på nytt hihi)

ha ei fortsatt god veke!




1 comment:

Mira said...

hei der nede,har vert et halvt år i New Zealand,men aldri i Australia.bor på går på sørlandet er midt i lamminga nå.sol og fint vårvær her.natt hos deg tenker eg.håper forkjølelsen har forlatt deg, klem